Regulamin

Mając na celu zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych Klientów firma Leria stosuje następujące zasady postępowania:

 

1. Z uwagi na możliwość pomyłki w zamówieniach telefonicznych przyjmujemy wyłącznie zamówienia pisemne, w formie e-mail lub fax. Przy złożeniu zamówienia prosimy o:

 

- umieszczenie słowa zamówienie/zamawiamy/proszę o wysłanie

- wysłanie zamówienia z firmowego adresu e-mail lub faxem z pieczątką firmową,

- podanie osoby kontaktowej i jej telefonu, adresu dostawy i danych płatnika

 

2. Przyjęcie każdego zamówienia jest potwierdzane.

 

3. Firma Leria oferuje wyłącznie towar nowy, nieużywany i wolny od wad.

 

4. Istnieje możliwość wykonania rezerwacji towaru na okres do 7 dni,

Ważność wystawianych faktur proforma wynosi 7 dni, chyba że postanowiono inaczej.

 

5.Wysyłki paczek za pośrednictwem firmy DHL realizujemy tego samego dnia roboczego dla zamówień złożonych do godz. 12.00

 

Wysyłki palet za pośrednictwem firmy DHL realizujemy tego samego dnia roboczego dla zamówień złożonych do godz. 10.00

 

DHL gwarantuje min. 95% dostaw w ciągu 1 dnia roboczego

 

6. Po wysyłce przesyłane jest elektroniczne potwierdzenie nadania wraz z kopią faktury, danymi przesyłki oraz danymi kontaktowymi firmy przewozowej. Przesyłki, które nie zostały dostarczone w ciągu 1 dnia roboczego są indywidualnie monitorowane.

 

7. Akumulatory opakowane są w kartony zabezpieczające, oklejone naklejkami ostrzegawczymi, dołączona jest instrukcja obsługi w języku polskim.

 

8. Wszystkie oferowane akumulatory posiadają Certyfikat Europejski CE i certyfikat bezpieczeństwa w transporcie wg norm FAA i IATA.

 

9. Firma Leria umożliwia płatność gotówką przy odbiorze towaru oraz wpłaty na konto firmowe prowadzone przez Bank Zachodni WBK S.A., Nr rachunku: 91 1090 1711 0000 0001 0858 9552

 

10. Odsetek reklamacji i przyczyny uszkodzeń są monitorowane.

Odsetek reklamacji wynosi poniżej 1%. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji akumulatory odsyłamy do klienta na nasz koszt.

Po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji akumulatory pozostawiamy do dyspozycji klienta. W przypadku ich nieodebrania w ciągu 30 dni, akumulatory przekazywane są do utylizacji.

 

11. Konsument - klient indywidualny (nie-firma) ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży towaru w ciągu 14 dni od chwili jej zawarcia bez podania przyczyny.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy:

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-Adresat [w tym miejscu klient powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

-Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy umowy dostawy następujących rzeczy umowy o dzieło polegające na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi

-Data zawarcia umowy/odbioru

-Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz przesyłany w wersji papierowej)

- Data

 

12. Konsument – klient indywidualny (nie-firma) pokrywa koszt odesłania do niego towaru, którego reklamacja okazała się niezasadna.

 

13. Możliwe jest nieodpłatne przekazanie akumulatorów do utylizacji.

 

14. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas z płatnością za pobraniem lub na nasz koszt.

 

15. Firma Leria udziela gwarancji na sprzedawany towar zgodnie z Ogólnymi Warunkami Gwarancji. Gwarancja stanowi jedyną odpowiedzialność Sprzedawcy wobec klientów instytucjonalnych / firm.

 

16. Instrukcja obsługi, warunki gwarancji, formularz reklamacyjny oraz certyfikat CE dostępne są na naszych stronach internetowych www.leria.com.pl oraz www.haze.net.pl

 

Dane firmy:

Leria
Marcin Socha
ul. Mierosławskiego 3/3
78-400 Szczecinek

Kontakt:
tel. 509 816 726
fax 94 372 31 3
e-mail: slep@haze.com.pl


Dane rejestrowe:
NIP 6731718287
REGON 320470070